::through the looking-glass

niedziela, sierpnia 27, 2006

::the amazing mom

Tank heaven! the crisis-
the danger is past.

Czas tylko dla mnie. Z Miss Milkie i absolutnie uzależniajacą maską do włosów Clinique`a. Z głupimi programami o Hulku Hoganie.

Z ryżem z jabłkami i cynamonem.
Herbatą w dzbanku.

Z plotkami z Karollką- a tego mi bardzo brakowało.
Z wyłączonym telefonem, zamkniętą bramą na Długiej.

Dzis nie ma mnie dla nikogo.

You don`t have to be a hero. To be a hero.
Just being there makes all the difference.

4 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

aha , nuda czlowieku , nuda

mntmb
ps
no moze oprocz plotkowania z Karolka :)

8:23 PM  
Blogger aniii said...

nuda
ja ci dam nuda!

ech ty!

(czlowieeeeku tak z warszawska?)

9:33 PM  
Blogger k.niedzielska said...

czloooooowieku! az zapachniało ogniskiem w jantarze :)

9:53 PM  
Blogger aniii said...

no nie?
tam nigdy nudno nie bylo!

a pozniej mntmb wyemigrowal...

ika dni temu iza zwrocila mi uwage na to, ze nasze wspolne mieszkanie w krk nazywa sie migracja :)

migracja mlodziezy w poszukiwaniu wlasnego JA :P:P

10:20 PM  

Prześlij komentarz

<< Home