::through the looking-glass

poniedziałek, czerwca 12, 2006

::grono.net

izzi (9:04)anet dostałem
izzi (9:04)wrzucaj na lblog moją korespondencję
izzi (9:04)Cześć. Nazywam się Marek i jestem fanem kobiet - powiedzmy - nieco lepiej zbudowanych (tzn.lekko umięśnionych). Oprócz tego jestem maniakiem różnorakich statystyk. Mam więc do Ciebie jedną ,malutką w sumie ,prośbę. Gdybyś tak mogła zmierzyć obwód swego napiętego bicepsa (niezależnie od tego, czy jest malutki czy też ogromny czy też aż do bólu przeciętny) i przysłać mi wynik... Byłbym wdzięczny. Po co mi to ? Jak już napisałem - lubię zarówno statystyki, jak i kobiece mięśnie. Żeby statystyka owa miała jakikolwiek sens ,miłoby było ,gdybyś napisała też swój wiek, a także (jeśli nie sprawi Ci to problemu,a mam nadzieję ,że nie) wzrost i wagę.
izzi (9:04)jordan111Rybnik --> [21]
izzi (9:05)Z góry dziękuję, Marek Ps. Nie denerwuj się ,proszę, z powodu tego maila. Wiem ,że się nie znamy ,ale w końcu to nawet i lepiej ? Obcym osobom chyba łatwiej zdradzać swoje wymiary, no nie? Ps. 2 Jeśli nie sprawi Ci to problemu ,to odpisz na adres : jordan111@poczta.onet.pl
izzi (9:07)halo;'>?
izzi (9:07)jest żeś?
aniii (9:07)nie
aniii (9:07)powiedz ze zartujesz
izzi (9:07)nie zaruję
aniii (9:07)powiedz prosze!
izzi (9:07)dostaem
izzi (9:07)ide mierzyc biceps

3 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

dobrze Marku, że nie mieliśmy przyjemności się poznać....cieszę się

9:45 AM  
Anonymous Anonimowy said...

Anett...zaśpiewaj mi MAMA I"M COMING HOOOOOOMEEEEEEEEE

9:46 AM  
Blogger aniii said...

so:
mmmaaaaammmma ajjjjj eeem kooooming hooooołmmm

albo zaspiewam ci jak Axel Rose Polakom:
najpierw welcome to the jungle

a na koniec

take me back to the paradise city!

9:44 PM  

Prześlij komentarz

<< Home