::through the looking-glass

środa, sierpnia 09, 2006

::battle of bongo hill

Północ.
A ja troszeczkę tęsknię za dniami, kiedy kładłam się do łóżka o dwudziestej drugiej. Bo lubię się wysypiać.

Kala, ty mi cholero nie zarzucaj, że jestem pracoholikiem. Ja i pracoholizm?
No, może cos w tym jest. Ostatnio w Pauzie byłam, hm, wczoraj, ale to w sprawach służbowych. Z przystojnym operatorem z Pragi.
Ale przyznaję się, że po ostatnich przejsciach jestem na diecie bezalkoholowej. Już drugi dzień!

Przyznaję też, że spędziłam z Grzesiem bite szesć godzin przy komputerze wybierając aktorów. Mam nadzieję, że wybralismy dobrze. Bo uparłam się na Marcina Szaforza.

Z niespodzianek:
mamy jeden dzień zdjęciowy więcej. Dodatkowe koszty- na czyjej głowie?
I nie da się ustalić własciciela domku, w którym koniecznie muszą być zdjęcia.
I nie mam pojęcia, jak zmalwersować troszkę szkolnych pieniędzy. Bo trochę zmalwersować muszę. Fałszywe umowy, dodatkowe koszta, byleby było nieco gotówki poza fakturami i przelewami.
Nawalił nam asystent operatora.
Kamera jest, owszem, ale nie nadaje się do zdjęć z ręki.
Co to do cholery jest "pełny MDek"? I z czego składa się "pełny komplet filtrów"?
Kalendarzówka jest cała do przerobienia, bo pan Villquist i pani Krauzowa zakwestionowali dwie sceny. Grzesiek siedzi nad scenariuszem, a klnę pod nosem.
Rafał wraca z planu (a kręcili w kosciołach na Kazimierzu) i swietnie się bawi.
Czas przygotowywać przeprowadzkę.
Pakować książki, toboły, mazidła i pachnidła.
Kraby, misie, don Niedźwiedzia.




Lidka i Pani w Czapce z daszkiem, Seforka, późnym popołudniem:
-Poproszę puder Siemensa.
-Siemensa?
-Ziiiiiimens. Taka firma, nie wie pani? (Opryskliwie.)
-Z tego co się orientuję, Siemens nie robi pudrów, tylko sprzęt elektroniczny.
-Czy wyglądam na idiotkę? Od lat używam pudru Siemensa! Czwórki! Nawet go mam przy sobie!
(Grzebie w torebce.)
-Oooo! Jest!!

Max Factor- Seamless.
Czwórka.

1 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

pełny MDek to jest pełny Młodzieżowy Dom Kultury w Bytomiu podczas zajęć plastycznych WSZY u Pani Heriszowej, weź Ty się Pacyn zastanów nad sobą.
Don niedźwiedź leży grzecznie wciśnięty między kosmetyczkę, a majciochy i jedziemy na weekend na Copa Cabana

9:20 AM  

Prześlij komentarz

<< Home