::through the looking-glass

poniedziałek, sierpnia 28, 2006

::hola hop


Królestwo za buty!
Sliczne!

(Diesel obi slip- on black floral, w razie Niemca noszę trzydziesci szesć)








Inna sprawa:


Kraków, dn.18/08/06

ZAPROSZENIE

Serdecznie zapraszam koleżankę Izabelę M., znaną także jako I. Maciejowska, dnia dzisiejszego, o godzinie po-oglądaniu-wszystkich-mieszkań-krakowskich, na piwo, może nawet dwa (sprawa uzależniona od wysokosci dzisiejszego wpływu na konto), do miejsca, gdzie można poderwać wielu atrakcyjnych i samotnych cudzoziemców- najlepiej z krajów Bliskiego Wschodu. Szczegóły pod ogólnodostępny numerem telefonu koleżanki Kołakowskiej.
Lepiej?
Nie spodziewałam się, że będziesz usiała mieć to na pismie.
No!

7 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

Grazie,
teraz czuję sie zaproszona, ale jak już wspomniałam,
tam gdzie są meżczyźni tam jest duszno i wraca się o 4-tej,
a takie powroty mi nie pomagają w karierze,
a poza tym ja już jestem wieśniakiem i lubie siedzieć na lufcie, bo w zimie nie bedzie okazji a bunkier sztuki sie do tego troche nadaje,
stoi?

12:47 PM  
Blogger aniii said...

Oui!
Tam jest to pyszne ciemne piwo z sokiem rozanym :)
mniaaaam

Szybko pootwieram nasze poddaszowe okna marki pilkington, zrobie porzadny luft na twoje przybycie :)


hahaha zastanawiams ie czy podlac kwiatki u ciebie czy dalej jestesmy zlosliwe? :D

bo ja bym byla zlosliwa :)

12:49 PM  
Anonymous Anonimowy said...

może podlej moim moczem, będzie spox. albo tym cyjankiem co miałyśmy wypić, też będzie dobrze....to umawiam nas na mieszkanie, zaraz Ci powiem która to będzie godzina piwna...minut 30.....

12:53 PM  
Blogger aniii said...

hehehe
iza m.iss zlosliwosci

betonowe buciki kupione
cyjanek lezy w szafce obok herbaty
na schodach wejsciowych do strychu zawisla petla sznurowa

modlcie sie zeby to bylo wlasciwe mieszknaie :)

12:56 PM  
Blogger aniii said...

izzi 13:27:20

sprawdź jakiego radia słucha Twpja mama


i ja w godzinach słuchalności zadzwonię


i powiem: zamawiam piosenkę marysi sadowskiej

aniii 13:27:48

hihihihi

izzi 13:28:12

dla anetki kołokwskiej, która właśnei dowiedziała wię, że jest w ciąży z nieodpowiednim mężczyzną, trzymaj sie Anetko, wszystko się ułoży

1:25 PM  
Blogger aniii said...

echhhhh
dogadaj sie tu z taka :)



przypomnialo mi sie jak mi ostatnio w cieniu zrobilas prezent i przynioslas peroni :)

dawno nikt mnie tak nie uszczesliwil i chcialam to tutaj uwiecznic :)

ti amo :*
ti voglio bene ma non ti amo (!) :*

4:30 PM  
Blogger k.niedzielska said...

a ja nie bede tu zadnych poligloctw wymyslac tylko

powiem

ze butki

SĄ CUDOWNE!

wykupię wsyztskie zeby nikt nie mial takich samych!

8:26 PM  

Prześlij komentarz

<< Home