::through the looking-glass

poniedziałek, sierpnia 28, 2006

::get green

tu i teraz.
m i e ć c i e b i e w i ę c e j.

Izzi poszła po kawę.
Ja doszłam do wniosku, że uwielbiam mocno schłodzone białe wino.
Białe wino z cytryną.
I balsam pomorski z sokiem jabłkowym.
Mało oryginalnie- wisniówkę z bananowym lub pomarańczowym.

Dzis oglądamy mieszkanie. Mam nadzieję, że ostatnie.
Mieszkanie, w którym będziemy musiały zrobić remont.
Malować sciany. Cyklinować podłogi. Nie myslę nawet o łazience i kuchni.
Na szczęscie mam już doswiadczenie w tego typ remontach.





jamie lidell
what`s the use

6 Comments:

Blogger k.niedzielska said...

Mam nadzieje że wam lepiej pojdzie niz konkurencyjnym warszawskim poszukiwaczom..
bo u nich dzis kolejne bezowocne oglądanie mieszkanka...!

Rózni was chyba tylko poziom mieszkania ,ktorego szukacie ,bo warszawska trójca to raczej chce wycyklinowane, pomalowane i urządzone- najlepiej po studencku czyli:
biurko-szt.3
barek na alkohole o duzej pojemnosci
stół-szt.1 (wystarczy i tak bedzie zawalony wsyztstkim co sie choc przez chwile mialo w rekach)
łóżko-szt.3
lodówka-szt.1
pralka? niekoniecznie!
łapki na myszy

nic wiecej do szczescia im nie trzeba!

Ciekawe komu się wczensiej uda COŚ znaleść!
Powodzenia droga Krakowska Ekipo!

8:34 PM  
Blogger k.niedzielska said...

i..


Aneta?
Ty cyklinować podłogi?

8:34 PM  
Blogger aniii said...

krakowska ekipa znalazla!

pieeeeerwsi!

10:17 AM  
Blogger k.niedzielska said...

masz ci los! :)

okazalo się ze ekipa warszawska tez WLASNIE znalazla mieszkanie!!!

To będą parapetówy na całego!

3:04 PM  
Blogger mocarny said...

Ann dziewczynko, przecież Ciebie ta cyklinarka porwie na koniec świata, jak tylko zrobisz turn on !
Buzia

4:47 PM  
Blogger aniii said...

no co ty?!?!

we mnie nie wierzysz? :)

10:14 PM  

Prześlij komentarz

<< Home