::through the looking-glass

środa, sierpnia 16, 2006

::one of this mornings

Dopiero później przyszło zrozumienie:
nie wszystkie złe przygody
mieszczą się w regułach swiata
i nawet gdyby chciały
nie mogą się zdarzyć.


Do mnie dotarło- pan Aleksander to bohater Szyborskiej.
Pan Aleksander to również mój bohater.
Cudowny, ciepły człowiek.
Ma swoje kury, krowę, sam robi masło, miód i wędliny.
Opiekuje się kuzynką.

W kuchni pachnie pysznym miodem wielokwiatowym z przewagą lipy.
W koszyczku leżą prawdziwe papierówki.

Wrócę do Kornatki z prawdziwą przyjemnoscią.



Eat light. Get active.
Don`t smoke. See your doctor.
And live.
Everyday choiices can help save your life.

2 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

Brakuje mi Ciebie
Nie podpisze się, mimo iż tęsknie i chciałbym żebyś wiedziała że to Ja.
Wciąż jesteś tym pierwiastkiem, pewnym ważnym układem molekularnym mojego dobrego samopoczucia.

1:39 PM  
Blogger aniii said...

...wiem...
wiem, wiem...

dzie-ku-je!

9:11 AM  

Prześlij komentarz

<< Home