::through the looking-glass

sobota, maja 06, 2006

http://martineverland.wordpress.com/

Nie chcę mieć chłopaka DJ`a.

I tak, jestem zazdrosnikiem.
Mam nadzieję, że te wszystkie dziewczyny zazdroszczą mi, że mogę słuchać Twoich produkcji leżąc na Twojej kanapie. I że kupimy absolutnie cudowne łóżko, żebym mogła całymi dniami leżeć i ładnie wyglądać. Tylko. O-o.

Dlaczego nie ma Gosi na Mtv? Dlaczego im bardziej na cos czekasz, tym dłuższy wydaje się okres oczekiwania?
Dlaczego nie może być już piątek po pracy? Pociąg? Bilet, sok pomarańczowy, dworzec, a na dworcu- Mart. Mart z tym jego usmiechem.

I otuli mnie jego ciepły zapach. I będzie chodzł za mną przez dwa następne dni.

Tylko żadnego Foksal!

4 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

... ze świecą szukać kobiety która lubi słuchać produkcji swojego chłopaka - Dj'a ...

12:53 PM  
Blogger aniii said...

tylko dlatego, ze mi sie podobaja produkcje mojego chlopaka- dj`a :)

4:05 PM  
Anonymous Anonimowy said...

... a moja moich nie kuma (tylko przytakuje głową, żeby mi smutno nie było) ... taki los ... na szczęście zato ma inne zalety :) ...

4:52 PM  
Anonymous Anonimowy said...

mart: z tą masą to bym nie przesadzał, bo drugim erikiem prydzem czy tiesto nie jestem ;) ale masz z grubsza rację jednak wiesz, nie ma to jak dobre słowo od swojej ukochanej ... :]

9:30 AM  

Prześlij komentarz

<< Home