::through the looking-glass

sobota, czerwca 03, 2006

::ann&afu

11 Comments:

Blogger k.niedzielska said...

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
Ty naprawde masz krótkie włosy!!!
i jak zwykle sklamalas ze zle Ci w nowej fryzurze!!!
a afu za to dłuższe!
i ja tez dlugaśne!
hihi.jak to sie wszystko zmienia odkąd wyjechalas! :)

10:20 PM  
Anonymous Anonimowy said...

Ann wyglada cudownie, przeslicznie... Ma cudowny usmiech i slodka dusze. Nie wazne, czy ma dlugie, czy krotkie wloski- bo piekne kobiety sa... no, piekne, niezaleznie od okolicznosci...

3:21 PM  
Anonymous Anonimowy said...

...Ann to zdjęcie jest podkreśleniem wyjątkowej więzi, która nas łączy...

Mart nie chciałem Cię urazić... masz niesamowite szczeście, niezalęznie od okoliczności...!

PSDR Ann&Mart ;D

7:21 PM  
Blogger k.niedzielska said...

Widze ze chyba moj komentarz został zle zrozumiany, drogi Pani Marcie :)!
Ależ ja wlasnie mówię,że Anetka skłamała, skarżac mi się ze nowa fryzura jej sie nie podoba!
Jak dla mnie calkiem korzystnie,
a o tym wszytskiim co Pan napisał o Niej, ja jestem przekonana juz od bardzo dawna... w koncu mam ją dłużej niż Pan hihi :)

ps
Anetko pokazywalas juz Martowi zdjęcia licealne z Twoją ulubioną fryzurą? :) wiesz no zawsze mogę poskanować i Ci przeslać parę tamtych fotek!

7:37 PM  
Blogger aniii said...

hm.
kala: czy to ma byc szantaz?
i owszem, mart ogladal u mnie zdjecia, nawet z czasow naszyc hippisowskich sesji :)
i cyba nadal mu sie podobam :) :P

aFu: jak ja sie ciesze! jak ja sie cieszeee ze przyjechales!

to dziala bardzo prosto: aFu jest niesamowitym tancerzem, niezaleznie od okolicznosci.

NIESAMOWITE SZCZESCIE TO MAM JA:
BO MAM WAS JAKO MOICH PRZYJACIOL :*

11:23 PM  
Anonymous Anonimowy said...

Ani Ann nie żartuj że Ci się nie podoba...dla mnie, miodzio ;)

11:42 PM  
Blogger aniii said...

hm
ujme to tak:
wole siebie w dlugich wlosach

i wole aFu w dlugich wlosach
i Kale w hippisowsich fryzurach

11:02 PM  
Blogger k.niedzielska said...

Dokladnym oględzinom poddamy Cię jak przyjedziesz! (NARESZCIE!)
a u mnie zapowiada się na powrot do hippisowskich fryzur, bo narazie jestem nieugięta - chyba z 2 miesiace moje wlosy nie widzialy nozyczek!
ale się cieszę ze tu będziesz!

9:28 AM  
Blogger aniii said...

senk ju :)

kto to taki?

8:16 AM  
Anonymous Anonimowy said...

I really enjoyed looking at your site, I found it very helpful indeed, keep up the good work.
»

11:57 AM  
Anonymous Anonimowy said...

Very pretty site! Keep working. thnx!
»

6:35 PM  

Prześlij komentarz

<< Home