::through the looking-glass

poniedziałek, lipca 31, 2006

Szwecja nie istnieje.
Nie będzie posta.

Tak?

Iz, Dariusz Kołkowski nie ma nic wspólnego z gorzałą. Za to cały rok dzielnie pracuje, warzy Specjalki, żeby przypadkiem nie zabrakło na wakacje.
A ty się tak odwdzięczasz?

http://www.szwecja.pl


Królestwo Szwecji - Konungariket Sverige

Stolica: Sztokholm
Najważniejsze miasta: Stockholm, Göteborg, Malmö
Powierzchnia: 450 tys. km2
Jednostki geograficzne: Góry Skandynawskie sąsiadujące z Wyżyną Norrlandzką, niziny, wzgórza, jeziora
Granica: z Danią (w cieśn. Sund), Norwegią (1643 km), Finlandią (558 km)
Klimat: umiarkowany chłodny, na pd. morski, na wsch. i pn. kontynentalny
Główne rzeki: Götaälv, Klarälv, Luleälv, Umeälv, Dalälv
Ustrój państwowy: dziedziczna monarchia konstytucyjna
Podział administracyjny: 21 hrabstw (okręgi - län)
Władza ustawodawcza: jednoizbowy parlament (Riksdag) liczący 349 deputowanych (3 letnia kadencja)
Władza sądownicza: Trybunał Najwyższy, 6 sądów odwoławczych, 100 sądów okręgowych
Siły zbrojne: obowiązkowa służba wojskowa 7-15 miesięcy
Liczba ludności: 9 mln (2002)
Główne wyznania: luteranizm (88%), katolicyzm
Język: szwedzki, fiński
Gospodarka: wysoko rozwinięty kraj przemysłowy
Waluta: korona szwedzka
Oświata: obowiązek szkolny obejmuje dzieci 7-16 letnie



Ojjj, ktos tu nie uważał na geografii. I nie byłam to ja!
Post będzie. Bo i romans był, nie wywiniesz się!

Tymczasem idę rozpakowywać rzeczy.

7 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

tak, ale idąc tropem dedukcji:

Dariusz warzy specjałki - specjałki doprowadziły do rzekomego romansu - specjałki spowodowały, że NIC A NIC nie pamiętam, łącznie z obecnością Szwecji na mapie - specjałki spowodowały, ze uznałam się za niemca - specjałki robi Dariusz K. - Dariusz K. jest Niemcem - TY jesteś córką Daruisza K.- Ty jesteś Niemcem - Niemcy przekłamują historię - historia wiąże się z geografią - Szwecja nie istnieje.


I widzisz?

I kto tu ma rację?

3:49 PM  
Anonymous Anonimowy said...

tak wogóle to dokonałem pomnożeń i przeliczeń i patrz co wyszło:

14 dni x 5 specjałków = 70 specjałkodni
70 specjałkodni : 0,5 specjałkopuszek = 35 litrów czystego specjałku

wypitego przez nas na wywczasie (każda z nas jest liczona osobno, w sumie daje to 70 litrów na nas 2)

a ja się dziwię czemu mi sie spodnie zepsuły i guzik się nie dopina....

3:57 PM  
Blogger aniii said...

specjałkodni :P

ja żem wczoraj chciał w kitschu specjałka zakupić.... i ni ma!


izzzzzzzz....
zamieniłam się na tym wywczasie w specjałka zapakowanego fast foodami.
mniam.

zabiję cię za te specjałki i frytaski. i hot dodżki. i hambułgełki!

4:29 PM  
Anonymous Anonimowy said...

ślimpf...zeżarłabym kebaba....

4:31 PM  
Blogger aniii said...

mniam!
a ja wedzonke!

flaaaaadre!

4:40 PM  
Anonymous Anonimowy said...

kabanos

4:49 PM  
Blogger aniii said...

dzik

4:58 PM  

Prześlij komentarz

<< Home