::through the looking-glass

niedziela, lipca 30, 2006

::here I go again!

::Come preacherman, shoot me with your poisoned arrow
::But I dance on Vaseline
::And I'm tripping out working on a revolution
::You don't let the music in



Otwieram mój cd pocket marki Heineken w poszukiwaniu jakiejs miłej płyty na dzień dobry.
Plaża. Plaża wsród moich ulubionych płyt. Jestem wsciekła.
Na szczęscie przegrałam wszystkie przed wyjazdem.

W pociągu słuchałam Future Development. Swietna, swietna płyta, choć na podróż najbardziej nadawała się składanka Groove Armady. Zabrałam ze sobą `93 `til infinity, bo bardzo chciałam posłuchać jej nad morzem, zabrałam Freestylersów, bo nigdzie się bez nich nie ruszam. Raw de luxe Jungle brothers, Liquid Material Arts, Claude Challe- gdyby miało mi być smutno. Warren G pojechał ze mną, bo idealnie nadaje się na poranki dzień-po (Regulate... G funk era). Hed Kandi Beach house, bo przypomina mi plaże Copacabany. Wzięłam Wayne`a Wondera ze względu na No lettin` go, Jazzhole- bo ...and the feeling goes round to jedna z moich ulubionych płyt. 2stepy wybrane przez Grze, bo jest tam kilka naprawdę tanecznych utworów. Mushroom Jazz- bo mi się miło kojarzy.

A słuchałam tylko jednej piosenki.
Dance on Vaseline z Abductions and Reconstructions.
Z włączoną funkcją repeat.



To jest utwór na daleką podróż. Samolotem.





A czego słuchałysmy nad morzem?

Pszczółka Maja sobie lata oooo
zbiera nektar gdzies na kwiatach
a Pan gucio w tulipanie
czeka sobie na sniadanie

I ABBA z Mamma Mia na czele (a Izzi już od dawna zachwyca się tekstem!).
I Gosi Andrzejewicz Pozwól żyć.


2 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

moim faworytem jest piosenka ABBY MAMMA MIA zaczynająca się radosnym wejściem wokalistów, a brzmi mniej więcej tak:

"I've been cheated by You since I don't know when"

papapararara i radośnie klaszczemy!!!!!


sensa senso... i po co tyle radości z tego powodu?

11:11 AM  
Blogger aniii said...

pszczoooolka maaaja!

i w ogole wszystkie piosenki spiewane przez te dziewczyne, ktora zawedrowala za nami az na piaski!!!!

2:29 PM  

Prześlij komentarz

<< Home